VIAXE EN BARCO POLO RÍO MIÑO

ESTE CURSO VOLVEMOS A SER INVITADOS POLA COMANDANCIA DA MARIÑA E TIVEMOS A SORTE DE PODER DAR UN PASEO EN BARCO POLO RÍO MIÑO NUN DÍA MOI SOLEADO, DESPOIS DE TANTA CHOIVA, E CONTEMPLAR PRECIOSAS VISTAS DE TUI ÁS QUE NON ESTAMOS ACOSTUMADOS. OS NENOS E NENAS DESFRUTARON MOITO DA VIAXE, SOBRE TODO CANDO PASAMOS DEBAIXO DAS PONTES E Á VOLTA CANDO VOLVERON A SER "REBAUTIZADOS" CON AUGA DO RÍO. DESPOIS VISITAMOS UNHA EXPOSICIÓN DE REDES E VIMOS UN DOCUMENTAL E OS MARINOS QUE NOS ACOMPAÑARON CONTESTARON AMABLEMENTE AS NUMEROSAS PREGUNTAS QUE LLES FIXERON. 

AS FROITAS

PARA RECORDAR ALGUNHAS COUSAS  SOBRE AS FROITAS...



 E AGORA ADIVIÑADE ... A VER SE AS SABEDES TODAS...

TEMOS QUE TOMAR MÁIS FROITAS E VERDURAS

DESPOIS DE ESTAR  DURANTE UNHA SEMANA ANOTANDO TODO O QUE TOMABAN, OS NENOS E NENAS CLASIFICARON (SEGUINDO A RODA DOS ALIMENTOS) O QUE APUNTARON EN FORMADORES, ENERXÉTICOS OU REGULADORES, E CUBRIRON UNHA GRÁFICA ONDE PUIDERON COMPROBAR SE NA SÚA DIETA APARECÍA REFLECTIDO TODO O NECESARIO PARA  CRECER SANS. UNHA DAS CONCLUSIÓNS ÁS QUE CHEGARON NA MAIORÍA DOS CASOS É QUE TOMAN MENOS FROITAS E VERDURAS DAS QUE DEBERÍAN. 
ESTA CANCIÓN  DE BOM BOM CHIP ANÍMAVOS A COMER MÁIS FROITAS QUE, COMO XA SABEDES, SON MOI IMPORTANTES PARA QUE O NOSO CORPO FUNCIONE CORRECTAMENTE.



E NON VOS OLVIDEDES DAS VERDURAS...

THANK YOU


HOXE FOI O ÚLTIMO DIA EN QUE JUSTINE ESTIVO CONVERSANDO EN INGLÉS NA NOSA CLASE COS NENOS E NENAS. ESTE VÍDEO ESTÁ DEDICADO A ELA. THANK YOU,  JUSTINE!!!






DÍA EUROPEO DOS PARQUES NATURAIS

O 24 DE MAIO CELÉBRASE EN TODA EUROPA O DÍA DOS PARQUES NATURAIS. POR ESO CADA ANO ORGANÍZANSE DIVERSAS ACTIVIDADES NAS ÁREAS PROTEXIDAS DO CONTINENTE PARA DIVULGAR OS VALORES NATURAIS E CULTURAIS, E DAR A COÑECER A IMPORTANCIA DE PROTEXER ESTAS ZONAS.
ESTE CURSO A CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE INVITOUNOS A VISITAR O PARQUE NATURAL DO MONTE ALOIA. O XEFE TERRITORIAL EN PONTEVEDRA, JOSÉ LUIS DÍEZ, RECIBIUNOS NA CASA FORESTAL E LOGO TRES MONITORES FALÁRONLLES AOS NENOS E NENAS DOS ANIMAIS E AS PLANTAS QUE VIVEN NO PARQUE E DE CÓMO ERA O MONTE ALOIA ANTES DE SER UN PARQUE NATURAL. TAMÉN LLE PUXERON UN DOCUMENTAL QUE COMPLETOU A INFORMACIÓN RECIBIDA. LOGO SUBIMOS Á PARTE MÁIS ALTA DO MONTE, ONDE  DIVIDIDOS EN GRUPOS OS NENOS E NENAS PERCORRENDO DIFERENTES SENDEIROS TIVERON QUE LOCALIZAR VARIAS PISTAS  PARA DESCUBRIR UN SEGREDO.

VISITA DOS NENOS E NENAS DO PROXECTO ARCE

NENOS E NENAS DE SEXTO CURSO DOS COLEXIOS DE MADRID, HUELVA E TOLEDO QUE TRABALLAN CONNOSCO NUN PROXECTO ARCE CHEGARON HOXE AO COLEXIO PARA COÑECERNOS. RECIBÍMOLOS NO PATIO E XUNTOS ESCOITAMOS AO GRUPO DE GAITAS E PANDEIRETAS E CANTAMOS PARA ELES UNHA CANCIÓN EN GALEGO. DESPOIS REPARTÍRONSE EN GRUPOS POR VARIAS CLASES E NA NOSA PUIDEMOS FALAR CON ALGÚNS DELES QUE CONTESTARON AMABLEMENTE A TÓDALAS PREGUNTAS QUE LLES FIXEMOS. ESTARÁN EN TUI TRES DÍAS E ESPERAMOS QUE DESFRUTEN MOITO DA NOSA CIDADE E DAS ACTIVIDADES QUE ORGANIZAMOS PARA ELES.


DÍA DAS LETRAS GALEGAS

AÍNDA QUE HOXE É DÍA FESTIVO E NON TEMOS CLASE QUIZAIS ALGÚNS TEÑADES TEMPO DE RECORDAR UNHA VEZ MÁIS A ROBERTO VIDAL BOLAÑO E A ROSALÍA DE CASTRO.

(FAI CLIC SOBRE A IMAXE)

CON ESTAS OUTRAS ACTIVIDADES PODEREDES REPASAR DE NOVO ALGÚNS ANACOS DA OBRA TEATRAL DE VIDAL BOLAÑO QUE XA LEMOS NA CLASE ESTES DÍAS PASADOS.

(FAI CLIC SOBRE A IMAXE)

A RODA DOS ALIMENTOS

OS NENOS E NENAS DA CLASE ESTIVERON BUSCANDO E SELECCIONANDO NOS FOLLETOS PUBLICITARIOS ALIMENTOS DE CADA GRUPO PARA COMPLETAR ESTA RODA DOS ALIMENTOS. CON ELA ESTÁN APRENDENDO CALES SON QUE AXUDAN A MEDRAR, CALES DAN ENERXÍA E CALES FAN FUNCIONAR MELLOR O NOSO CORPO. TAMÉN QUE É MOI IMPORTANTE TOMAR ALIMENTOS DE TÓDOLOS GRUPOS.




LEMOS EN GALEGO

ESTA É A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS E LÚA, A MASCOTA DA BIBLIOTECA, PEDIU AOS NENOS E NENAS QUE ELIXISEN UN LIBRO ESCRITO EN GALEGO QUE LLES GUSTASE, PARA FACER UN VÍDEO RECOMENDANDO A LECTURA EN GALEGO. ESTA É UNHA FOTO DE GRUPO MENTRES AGARDABAMOS A NOSA QUENDA.


(O VÍDEO PODEDES VELO NO BLOGUE DA BIBLIOTECA )

OS ALIMENTOS

NESTE ÚLTIMO TRIMESTRE ESTAMOS TRABALLANDO SOBRE A ALIMENTACIÓN TENDO EN CONTA ASPECTOS RELACIONADOS COA EDUCACIÓN PARA A SAÚDE, A EDUCACIÓN PARA O CONSUMO, A EDUCACIÓN PARA A CONSERVACIÓN DO MEDIO AMBIENTE, ETC.   PRETENDEMOS QUE TÓDOLOS  NENOS E NENAS COMPRENDAN QUE A SÚA  ALIMENTACIÓN TEN QUE SER SUFICIENTE E VARIADA; QUE CAMBIEN, SE FOSE NECESARIO, ALGÚNS HÁBITOS DE CONSUMO PARA TER UNHA ALIMENTACIÓN MÁIS SANA; QUE SEXAN CAPACES DE DISTINGUIR MENÚS EQUILIBRADOS DOS QUE NON O SON; QUE IDENTIFIQUEN PRODUTOS QUE SE PRODUCEN NA NOSA TERRA; QUE VALOREN A IMPORTANCIA DA RECICLAXE DOS DISTINTOS MATERIAIS UTILIZADOS NO ENVASADO DOS ALIMENTOS; QUE SAIBAN ANALIZAR AS ETIQUETAS DOS PRODUTOS ALIMENTICIOS; E TAMÉN QUE SEXAN CONSCIENTES DA EXISTENCIA DE NENOS E NENAS COMA ELES QUE VIVEN EN PAÍSES NOS QUE CARECEN DE MOITOS ALIMENTOS BÁSICOS. 

FELIZ ANIVERSARIO, MARTÍN