ESTE CURSO VOLVEMOS A SER INVITADOS POLA COMANDANCIA DA MARIÑA E TIVEMOS A SORTE DE PODER DAR UN PASEO EN BARCO POLO RÍO MIÑO NUN DÍA MOI SOLEADO, DESPOIS DE TANTA CHOIVA, E CONTEMPLAR PRECIOSAS VISTAS DE TUI ÁS QUE NON ESTAMOS ACOSTUMADOS. OS NENOS E NENAS DESFRUTARON MOITO DA VIAXE, SOBRE TODO CANDO PASAMOS DEBAIXO DAS PONTES E Á VOLTA CANDO VOLVERON A SER "REBAUTIZADOS" CON AUGA DO RÍO. DESPOIS VISITAMOS UNHA EXPOSICIÓN DE REDES E VIMOS UN DOCUMENTAL E OS MARINOS QUE NOS ACOMPAÑARON CONTESTARON AMABLEMENTE AS NUMEROSAS PREGUNTAS QUE LLES FIXERON.
AS FROITAS
PARA RECORDAR ALGUNHAS COUSAS SOBRE AS FROITAS...
E AGORA ADIVIÑADE ... A VER SE AS SABEDES TODAS...
TEMOS QUE TOMAR MÁIS FROITAS E VERDURAS
DESPOIS DE ESTAR DURANTE UNHA SEMANA ANOTANDO TODO O QUE TOMABAN, OS NENOS E NENAS CLASIFICARON (SEGUINDO A RODA DOS ALIMENTOS) O QUE APUNTARON EN FORMADORES, ENERXÉTICOS OU REGULADORES, E CUBRIRON UNHA GRÁFICA ONDE PUIDERON COMPROBAR SE NA SÚA DIETA APARECÍA REFLECTIDO TODO O NECESARIO PARA CRECER SANS. UNHA DAS CONCLUSIÓNS ÁS QUE CHEGARON NA MAIORÍA DOS CASOS É QUE TOMAN MENOS FROITAS E VERDURAS DAS QUE DEBERÍAN.
ESTA CANCIÓN DE BOM BOM CHIP ANÍMAVOS A COMER MÁIS FROITAS QUE, COMO XA SABEDES, SON MOI IMPORTANTES PARA QUE O NOSO CORPO FUNCIONE CORRECTAMENTE.
E NON VOS OLVIDEDES DAS VERDURAS...
THANK YOU
DÍA EUROPEO DOS PARQUES NATURAIS
O 24 DE MAIO
CELÉBRASE EN TODA EUROPA O DÍA DOS PARQUES NATURAIS. POR ESO CADA ANO ORGANÍZANSE DIVERSAS
ACTIVIDADES NAS ÁREAS PROTEXIDAS DO CONTINENTE PARA DIVULGAR OS VALORES
NATURAIS E CULTURAIS, E DAR A COÑECER A IMPORTANCIA DE PROTEXER ESTAS ZONAS.
ESTE CURSO A CONSELLERÍA DE MEDIO
AMBIENTE INVITOUNOS A VISITAR O PARQUE NATURAL DO MONTE ALOIA. O XEFE
TERRITORIAL EN PONTEVEDRA, JOSÉ LUIS DÍEZ, RECIBIUNOS NA CASA FORESTAL E LOGO
TRES MONITORES FALÁRONLLES AOS NENOS E NENAS DOS ANIMAIS E AS PLANTAS QUE VIVEN
NO PARQUE E DE CÓMO ERA O MONTE ALOIA ANTES DE SER UN PARQUE NATURAL. TAMÉN LLE
PUXERON UN DOCUMENTAL QUE COMPLETOU A INFORMACIÓN RECIBIDA. LOGO SUBIMOS Á
PARTE MÁIS ALTA DO MONTE, ONDE DIVIDIDOS
EN GRUPOS OS NENOS E NENAS PERCORRENDO DIFERENTES SENDEIROS TIVERON QUE LOCALIZAR VARIAS PISTAS PARA DESCUBRIR UN SEGREDO.
VISITA DOS NENOS E NENAS DO PROXECTO ARCE
NENOS E NENAS DE SEXTO CURSO DOS COLEXIOS DE MADRID, HUELVA E TOLEDO QUE TRABALLAN CONNOSCO NUN PROXECTO ARCE CHEGARON HOXE AO COLEXIO PARA COÑECERNOS. RECIBÍMOLOS NO PATIO E XUNTOS ESCOITAMOS AO GRUPO DE GAITAS E PANDEIRETAS E CANTAMOS PARA ELES UNHA CANCIÓN EN GALEGO. DESPOIS REPARTÍRONSE EN GRUPOS POR VARIAS CLASES E NA NOSA PUIDEMOS FALAR CON ALGÚNS DELES QUE CONTESTARON AMABLEMENTE A TÓDALAS PREGUNTAS QUE LLES FIXEMOS. ESTARÁN EN TUI TRES DÍAS E ESPERAMOS QUE DESFRUTEN MOITO DA NOSA CIDADE E DAS ACTIVIDADES QUE ORGANIZAMOS PARA ELES.
DÍA DAS LETRAS GALEGAS
AÍNDA QUE HOXE É DÍA FESTIVO E NON TEMOS CLASE QUIZAIS ALGÚNS TEÑADES TEMPO DE RECORDAR UNHA VEZ MÁIS A ROBERTO VIDAL BOLAÑO E A ROSALÍA DE CASTRO.
(FAI CLIC SOBRE A IMAXE)
CON ESTAS OUTRAS ACTIVIDADES PODEREDES REPASAR DE NOVO ALGÚNS ANACOS DA OBRA TEATRAL DE VIDAL BOLAÑO QUE XA LEMOS NA CLASE ESTES DÍAS PASADOS.
(FAI CLIC SOBRE A IMAXE)
A RODA DOS ALIMENTOS
OS NENOS E NENAS DA CLASE ESTIVERON BUSCANDO E SELECCIONANDO NOS FOLLETOS PUBLICITARIOS ALIMENTOS DE CADA GRUPO PARA COMPLETAR ESTA RODA DOS ALIMENTOS. CON ELA ESTÁN APRENDENDO CALES SON QUE AXUDAN A MEDRAR, CALES DAN ENERXÍA E CALES FAN FUNCIONAR MELLOR O NOSO CORPO. TAMÉN QUE É MOI IMPORTANTE TOMAR ALIMENTOS DE TÓDOLOS GRUPOS.
LEMOS EN GALEGO
ESTA É A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS E LÚA, A MASCOTA DA BIBLIOTECA, PEDIU AOS NENOS E NENAS QUE ELIXISEN UN LIBRO ESCRITO EN GALEGO QUE LLES GUSTASE, PARA FACER UN VÍDEO RECOMENDANDO A LECTURA EN GALEGO. ESTA É UNHA FOTO DE GRUPO MENTRES AGARDABAMOS A NOSA QUENDA.
(O VÍDEO PODEDES VELO NO BLOGUE DA BIBLIOTECA )
OS ALIMENTOS
NESTE ÚLTIMO TRIMESTRE ESTAMOS TRABALLANDO SOBRE
A ALIMENTACIÓN TENDO EN CONTA ASPECTOS RELACIONADOS COA EDUCACIÓN PARA A SAÚDE,
A EDUCACIÓN PARA O CONSUMO, A EDUCACIÓN PARA A CONSERVACIÓN DO MEDIO AMBIENTE,
ETC. PRETENDEMOS
QUE TÓDOLOS NENOS E NENAS
COMPRENDAN QUE A SÚA ALIMENTACIÓN
TEN QUE SER SUFICIENTE E VARIADA; QUE CAMBIEN, SE FOSE NECESARIO, ALGÚNS
HÁBITOS DE CONSUMO PARA TER UNHA ALIMENTACIÓN MÁIS SANA; QUE SEXAN CAPACES DE
DISTINGUIR MENÚS EQUILIBRADOS DOS QUE NON O SON; QUE IDENTIFIQUEN PRODUTOS QUE
SE PRODUCEN NA NOSA TERRA; QUE VALOREN A IMPORTANCIA DA RECICLAXE DOS DISTINTOS
MATERIAIS UTILIZADOS NO ENVASADO DOS ALIMENTOS; QUE SAIBAN ANALIZAR AS
ETIQUETAS DOS PRODUTOS ALIMENTICIOS; E TAMÉN QUE SEXAN CONSCIENTES DA
EXISTENCIA DE NENOS E NENAS COMA ELES QUE VIVEN EN PAÍSES NOS QUE CARECEN DE
MOITOS ALIMENTOS BÁSICOS.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)